نغمه عشق

می نویسم از تو!
         ای شادترین ای تازه ترین

تو که سرسبزترین منظره ای
                      تو که سرشارترین عاطفه را
                                     نزد تو پیدا کردم
تو که سنگ صبورم بودی
 در تمام لحظاتی که خدا
                   شاهد غصه و اندوهم بود............
به تو می اندیشم
به تو می بالم
           و از تو می گیرم
هرچه انگیزه درونم دارم
من شباهنگام
                  آن دم که تو را نزد خود می بینم
بهترین آرامش
           برترین خواهش و احساس نیاز
در دلم می جوشد
           روزها می گذرد
عشق ما رو به خدایی شدن است
        رو به برتر شدن از هر حسی
                           که در این عالم خاکی پیداست
دوستت می دارم
          از همین نقطهء خاکی
تا عرش
 دوستت می دارم
                   از زمین تا به خدا..............

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرز جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد