بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی

 و بدانی هرگز به او نخواهی رسید

 

valentin

happy valentine day  

 

i love you ali

 

 ( از طرف کسی که لحظه هاش با تو عجین شده : آرزو )

 

خواستم بگویم :

کنارت هستم ،

از پشت هر چه فاصله

از کنار هر چه مرز

که بی پیراهن سفید هم می شود عاشق بود

راضی و بی سئوال !

 

گفتی: نگو . . .

 

نگفتم

 

اما

دلم پیش نگوی تو ماند . . .        ( آرزو )                                      برای بهترینم علی

 

 

 

 

عشق

کی اشکا تو پاک میکنه شبا که غصه داری

دست رو موهات کی می کشه وقتی منو نداری

شونهءکی  مرهم هق هقت میشه دوباره

از کی بهونه می گیری شبایه بی ستاره

برگ ریزونای پاییز کی چشم به رات نشسته

از جلو پات جمع می کنه برگای زرد و خسته

کی منتظر می مونه؛حتی شبای یلدا

تا خنده رو لبات بیاد :شب برسه به فردا

کی از سرود بارون قصه برات می سازه

از عاشقی می خونه وقتی که راه درازه

کی از ستاره بارون چشماش رو هم می ذاره

نکنه ستاره ای بیاد یاد تو رو نیاره  

     عزیزم من رو ببخش من به تو نیاز دارم.دوست دارم.   (علی)

 

 

مثل

تن تو ظهر تابستون رو به یادم میره

               رنگ چشمای تو بارون رو به یادم میاره

وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره

               قهر تو تلخی زندون رو به یادم میاره

من نیازم تورو هرروز دیدنه

               از لبت دوست دارم شنیدنه

             دوست دارم.                         ( علی )