نیاز

حرف رفتنت که میشه

              دلم انگار میشه پرپر

نمی خوام بیاد شبی

    که واسه ما بشه شبه آخر

          صد هزار حرف نگفته

                     واسه تو؛ توسینه دارم

شب و روز از تو نوشتن

     همیشه همینه کارم!

 جریان گرم عشق

           لحظه لحظه ی با تو بودن

    تو وجود من نشسته

 بی تو از غصه سرودن

                  کاش میشد اینو بفهمی

 که چه قدر برام عزیزی

     وقته رفتنت یه دنیا غصه

                  تو دلم میریزی

      خوبه این مداد و کاغذ

    همدم تنهایی هامه

 خوبه وقتی بی تو هستم

       دسته کم اینا با هامه

               تو دنیای وجودت ؛جز محبت نمی بینم

 این قدر ماهی که با تو

حتی ماه رو نمی بینم

 حس من حس غریبی

 از غم و عشق و نیاز

                     می دونم میای یه روزی

با یه دنیا حرف تازه 

 

 

                       

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

نیاز!!!

آرزو شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام
اول افتتاح مجددت وبلاگت مبارک
و بعد
یادت نره زمینه تو عوض کنی
یادت نره به روزش کنی
یادت نره فایلها رو بفرستی
و tivolio bene

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد