آرزو

ای آیهء مکرر آرامش؛

            می خواهمت هنوز:

آری هنوز هم ؛

دریای آرزو در این دل شکستهء من موج می زند

راهی به دل بجو

        تقدیم به آرزو

 

 

 

سلام مهربونم

الان که من دارم این یادداشت رو می نویسم  تو خوابی ... تاحالا کسی یه

فرشته خواب دیده ؟ !! ... آروم می بوسمت وقتی که خوابی معصوم و زیبایی!

اما من خوابم نمی بره ... دارم به تو فکر می کنم و به ۱۲روز دیگه .... و بعد از اون ...

بهش فکر کردی ؟ به اون روز ؟ مطمئنم تا آخر عمر از خاطر هیچکدوممون نمی ره

 .. دوست داشتنی کاش می تونستی احساس منو درک کنی یادته بهم می گفتی عاشق

نبودی که معنی عشق رو بفهمی ... اما حالا خوب می فهمم عشق تجربه ایست از واقعیت

من فقط می خوام تو راضی و خوشحال باشی و موفق  ... چه با من چه بی من

 

اما هرگز فراموش نکن که ؛  دوستت دارم 

                                                     Spray I Love You



امشب از دوری تو دلتنگم

 

من اسمتو گذاشتم .... قشنگترین اشتباه

   No    It's Over