بی رحم

ماهی قرمز کوچولو رو از توی تنگ آب درآ و گذاشت روی میز!ماهی بیچاره بالا  پایین می  پرید و نفس های آخر  رو می کشید هرچی ازش خواستم ماهی رو به تنگ بر گردون گوش نداد.وقتی ماهی دیگه تکون نخرد بهش گفتم:<< بی رحم>> لبخند دردناکی زد و گفت :<<خوبه معنای بی رحم و می دونی و با من کاری رو می کنی که من با این ماهی کردم>>

نظرات 3 + ارسال نظر
شراره پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.asberoyaha.blogsky.com

سلام آخی نازی غمگینه .........یا حق

رها یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام
بعضی از آدمها وقتی به خواسته خودشون نمی رسند می خوان که از زمین و زمان انتقام بگیرند و دیگه احساس براشون معنا نداره مسخره است ... نیست ؟
من باهاش موافق نیستم

گل داوودی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ق.ظ

چرا اپدیت نمیکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد