آرزو

میگن آرزوهای هرکس نشون میده چه قدر بلند پرواز من تا چند ماه پیش هیچ آرزویی نداشتم اما حالا من بزرگترین آرزو و زیبا ترین آرزوی دنیا را دارم آرزویی که حتی فکر کردن بهش لیاقت می خواد من نمیدونم که کی می تونم به آرزوم برسم اما میدونم که یه روزی آرزوی من خودش می فهمه که چه قد دوسش دارم و بهش نیاز دارم من بلندپرواز ترین و خوشبخت ترینآدم روی زمینم

نظرات 2 + ارسال نظر
هاشم چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.jameejam.blogsky.com

سلام بشما دوست عزيز
طراحی زيبا در کنار جملات زيبا جلوه خواصی به وب شماداده که جای تحصین دارد
با آرزوی موفقیت روز افزون

آرزو پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ

و عشق
صدای فاصله هاست
صدای فاصله هایی که
غرق ابهامند
...
صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر
و با شنیدن یک هیچ ....

آری آواز عشق من در سکوت فاصله ها گمگشته است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد